گروهی معماران به سبکی از طراحی علاقه مند هستند که به احساسات پاسخ می دهد. مد به بسیاری از حواس انسان مانند؛ لامسه و بینایی کمک می کند تا آنچه را که احساس می کنیم به صورت یک سبک و خلاقیت شخصی نشان دهیم.
با توجه به ظهور خرید آنلاین ، اکنون مردم خرید از فروشگاه را یک رویداد خاص و مکانی برای تعامل اجتماعی معنی دار تلقی می کنند.
درب جلو: مکان ورود
باغ: یک بهشت زمینی ، که نشانی زنانه تصور می شود
شومینه: سمبل امنیت از خطرات بیرونی است که به عنوان نشانی مردانه تصور می شود
بالکن: اغلب در رویدادهای تشریفاتی با مفاهیم عاشقانه استفاده می شود
این 4 عنصر به مکانهای اصلی تبدیل شده اند که فضای مکانی فروشگاه ادوس (Erdos) را تشکیل می دهند.
فضاهای داخلی دارای چین خوردگی است که در آن ها از تکیه گاه های فلزی استفاده شده است که منعکس کننده کیفیت مواد استفاده شده است. این چین خوردگی ها در زوایای دید ناپدید می شوند ، در غیر این صورت آنها قابل مشاهده هستند . برای ایجاد تضاد با دیوار کرم ، از رنگ قرمز پررنگ استفاده شده است.
3 دیوار خمیده از نمای بیرونی که با کیفیتی که اغلب در ساخت دیوارهای سنگ تراشی شده وجود دارد ، مشاهده می شود . هر یک از این 3 دیوار به عنوان یک مرز عمل می کنند ، یکی یک باغ گل بیرونی و چشمه کنار آن را محصور می کند . دیگری از پله های داخلی محافظت می کند و آخرین دیوار هم از نمای داخلی قابل مشاهده است.