طراحی فروشگاه و راه اندازی مجدد یک برند بسیار موفق 47 ساله در مکزیک کار آسانی نبود ، برند تولید فست فود و بستنی های شگفت انگیز که مردم علاقه خاصی به آن دارند. چالش طراحی در این فست فود ، ساخت مکانی تجاری و ایجاد ظاهری زیبا در داخل و خارج آن بود .
سمبل نمادین این فروشگاه از ابتدا زنبور بوده است و گرچه می تواند الگوی خوبی برای طراحی باشد ، اما هرگز ریشه واقعی خود مکزیك را نشان نمی دهد. بنابراین ، طراحی با اضافه کردن نمادهای شگفت انگیز مکزیکی که توسط مایاهای باستان به وجود آمده است ، تقویت شد. این حس تعلق که با طراحی نمادین ایجاد شده است ، نه تنها برای درک گذشته بسیار مهم است ، بلکه از طریق نوآوری در پروژه ها و برندها گسترش یافته است.
مطالب پبشنهادی : طراحی متفاوت فروشگاه پوشاک و لباس در ریودوژانیرو برزیل
نوارهای چند رنگ ساخته شده از مواد با کیفیت در موزائیک کفپوش از طراوت ، سلامتی ، زیبایی و مدرنیته برخوردار هستند و روح واقعی نئو مکزیکی را به نمایش می گذارند.
طراحی مجدد این مکان به عنوان یک سالن فست فود که محصولاتی با کیفیت و خوشمزه می سازد هدف اصلی این پروژه بوده است. در حال حاضر ، نام تجاری این مکان نه تنها بسیار مشهور است ، بلکه تبلیغی برای سلامتی و کیفیت می باشد .
منبع : archdaily